23 juni 2009

Avstressningsrecept

Så nu är jag tillbaka i butiken efter en lång stressfri helg utan jobbprat (ja, jag lovade mig att inte tänka o prata om SMID eller butiken!) Här nedan kommer mitt avstressningsrecept som gör att jag nu är på G igen....

* Dricka lite för många drinkar, skratta med vänner, dansa halva natten...

* Bakfull, soffliggande, slötittande på dåliga tv-serier...

* Diet; Popcorn, godis, chips, pizza, pasta...

* Sömn, minst 10 h per natt!

* Underbara må bra filmer, Sex in the City, Mamma Mia mfl

* Tjejkompisar, att prata, fika, skratta och njuta...

(att helgen senare avslutades med att pojkvännen fick ett jobberbjudande, i Murcia, gör att jag nu är på topp, igen! trots att jag gärna skulle börja min spanien semester typ, nu!!!)Countdown är igång...

2 kommentarer:

Princess sa...

Härlig läsning! Go Bella :). /Jenny (som glor på Sopranos som avstressningskur)

Bella sa...

Ja, det var precis vad jag behövde...hi hi...