10 juni 2009

Dagens outfit - provplagg...



Dagens outfit är ett provplagg i svart bomull, gravidmodell? (som döljer defekterna)(Nej, jag är inte gravid, har bara PMS!)
Tyvärr hamnar denna modell nog inte i produktion i bomullstyget utan mer troligt i trikå (har precis köpt trikåtyg till nya modeller!) eftersom modellen är ändå mjukare och skönare då...

Jag fryser, det regnar, är kallt och jag sitter med öppen dörr...tur att jag hade glömt en kofta i förrådet! Brrr...

Jag har konstiga sjukliga symptom, som ont i huvudet, fryser och mår allmänt konstigt...men blir inte sjuk, inte förkyld, inget mer...Vädret kanske?

2 kommentarer:

petchie sa...

Snygg modell men om man har lite putmage (som jag, ständig PMS??) så är bomullstyg mer "döljande" än trikå som visar alla skavanker.. Gillar inte när man ser mina bilringar och navel. Så tycker jag men jag är ju inte designer! ;-)

Bella sa...

Ja, det kanske är sant...
Får fundera lite, en kund idag kommentera oxå att hon tyckte mer om modellen i tyg än i trikå!
kanske borde lyssna