16 juni 2009

Nätverket PEPPAR!

Igår var jag på min andra nätverksträff, ett nätverk för kvinnliga egenföretagare...som vi igår döpte till PEPPAR, peppa i att peppa varandra eller "peppar, peppar, ta i trä" om man vill...

Det var iallafall två journalister som pratade om frilansandet och deras blogg Frilansbloggen där de har skapat en mötesplats för frilansjournalister och ger matnyttiga tips och svarar på frågor!

Vi pratade som vanligt om allt från himmel och jord och när vi just skulle bryta upp, tog jag upp frågan om prestationsångest, produktivitetsångest och "måste"-stessen...Då de verkligen "PEPPADE" mig, t.ex. med att pröva att byta ut orden ska, måste och bör till vill, kan och vågar. Även att ibland försöka nöja sig med GOOD ENOUGH...

så det blev en timma till och jag var inte hemma förrän halv elva...men trevligt var det! ;-)

Inga kommentarer: