9 juni 2009

Söta små kunder....

en liten tjej (4-5år) tittar in i butiken (med sin mamma)...

Varje gång de tar en promenad, vill tjejen gå förbi min butik, varje gång stannar hon och studerar minidesignstolarna i skyltfönstret...
(Jag har sett henne flera gånger, både med mamma o pappa, och jag brukar vinka innifrån butiken när hon står med näsan tryckt mot skyltfönstret)

Mamman berättar att hon älskar designstolarna, tjejen berättar vilka hon tycker är fina, vilka som är nya denna veckan, vilka hon skulle vilja ha...

Idag frågar mamman mig vart de kommer ifrån, designstolarna...
Jag svarar att stolarna är från Japan och kommer hit i små lådor...
Flickan tittar på mig med stora ögon;
- Från Japan? Är dom japaner då...

Åh, va underbara barn eh! Jag blir helt glad!!!

Inga kommentarer: