11 juni 2009

Stödja unga designers...



För att stödja / hjälpa unga designers, andra med designdrömmar som jag, har jag tagit in andra designers produkter i SMIDs butik (på kommission).

Den första var väskdesignern Sofia som har märket FIFIBAGS

Nu har jag även tagit in två silversmycken designers vars smycken passar in i SMIDs koncept, min personliga stil och nu alltså säljs i SMIDs butik.

Jag vet hur svårt det är som nystartad att komma in i butiker, (Jag kämpade själv med SMIDs egna kollektion utan att lyckas) så nu när jag står på andra sidan hjälper jag gärna till, självklart är det jag som bestämmer vilka produkter, då de måste passa in i SMIDs koncept men om ni känner nån, vet nån som letar butiker för sitt egna märke, så kan de höra av sig till mig. Helst accessoarer!

Inga kommentarer: