17 juni 2009

Vad inspirerar dig?

Ibland behöver man bli lite PEPPAD!

Det blev jag just genom den här bikinidesignern, med eget märke Ckrets, som följer vägen mot mina drömmer...

Hon skriver om mig o SMID på sin blogg, skriver att jag inspirerar henne...tänk va kul att kunna inspirera andra, bara genom att göra det man själv tycker om, följa sina egna drömmar...

Tack!!!, det värmer verkligen..

Jag tycker det är viktigt att försöka skapa en positiv, inspirerande företagsblogg, speciellt för SMIDs kunder men om jag samtidigt kan skapa ett nätverk med andra designerns, läsare och bloggare...ett sätt att få feedback på mina funderingar och tankar så utvecklar det mig ännu mer, både som designer och människa...

2 kommentarer:

Sandra sa...

Du har så rätt i det sista du skriver! Vi alla mår bättre av feedback, tänk så många som tycker att saker är bra... men inte säger det! Tänk om alla skulle vara raka och säga istället vad man tycker om hos varandra så skulle vi alla må bättre tror jag! :)

Bella sa...

Ja, jag skulle jättegärna få mer feedback, speciellt i butiken från kunder som provar kläder men inte köper plagget. Vad är fel? Sitter de fel?, är det priset?...
Alltid kul med komplimanger men lite konstruktiv kritik kan också vara positiv!