14 okt. 2009

España ya voy...


Bild: Utsikt från sommarhuset. Förstår ni nu varför jag längtar!;)

Kan knappt tro det är sant, att jag ska packa en liten väska och åka till Spanien, till La Manga, redan imorgon!!!;))) Pojkvännen hämtar mig på flygplatsen, i min bil, min älskade bil (ska köra mycket bil i helgen!;)...

Väderprognos 20-25 grader och sol!;) Härligt!;) Vill bara inte göra någonting , ta långa strandpromenader, sitta på uteserveringar i solen, äta god mat, träffa vänner o släkt (en ny liten kusinbebis!;)...umgås med honom, han med stort H!;)))

Åh, jag är så nöjd med min spontanresa! Det är kul och härligt att göra det där man känner för, att bara beställa resan man tittar på och sticka...;)))

Det får jag göra om, det gör mig glad o lycklig!;)))
Var glad du ska till Spanien! trots att ögat gör ont och jag inte ser klok ut;)

1 kommentar:

Eva sa...

Trevlig resa/semester!!