23 okt. 2009

i helgen skulle jag vilja vara i Barcelona...

Pojkvännen är i Barcelona i helgen, träffar släkt, vänner och bara njuter av Barcelona. Han säger att jag borde vara där, att det är där vi borde vara, bo, att det är vår stad...

Idag ska han träffa vår gamla hyresvärd, som han blev god vän med, äta lunch på restaurangen nedanför "vår" lägenhet och promenera runt i Gracia...

I helgen ska han gå ut med vårt kompisgäng, hans tjejkusiner mfl., som jag blev väldigt bra kompis med, så bra vänner att det är vi som mailar o ringer varandra, inte de, som ändå är släkt...

I helgen skulle jag vilja vara i Barcelona, men tyvärr blir det ingen spontanresa dit, även om jag ska erkänna att jag faktiskt varit inne och tittat vad de kostar...

Man kan ju faktiskt inte åka bort varje helg!;)))

Inga kommentarer: