23 okt. 2009

Lär mig publiceringsvertyget Joomla!

Så idag har jag haft kurs i publiceringsvertyget Joomla, det SMiDs nya hemsida är gjort i...det var lite klurigt men nu tror jag att jag börjar förstå.

Jag håller på att publicera SMiD nyheter från 2007 till idag, det är riktigt kul att gå igenom alla artiklar, mässor, pressmeddelanden, nyhetsbrev jag gjort senaste åren...

Det känns som om det går frammåt för SMiD...

Jag har inte kommit så långt, har inte alla bilder nedsparade på den här datorn så det får bli mitt helgjobb, förminska bilderna på alla montrar, alla modevisningar, alla artiklar och leta upp länkarna till alla nyhetsbrev...för att nyhetsarkivet ska bli så komplett som möjligt...

Spännande! Jag är så stolt över den nya hemsidan och är så nöjd med att jag kan uppdatera själv...

Har ni kikat in eller? Vad tycker ni???

Inga kommentarer: