22 okt. 2009

Öppnar butiken tidigare idag...

Sitter redan i SMiDs Butik, öppnade butiken redan kl. 10.00 idag då jag (och mamma) redan var här pga av en fotografering för en ny artikel om SMiD;))) Lovar att visa/säga till när den kommer ut...

Imorgon förmiddag har jag kurs i joomla och ska lära mig hur man använder och kan uppdatera SMiDs nya hemsida, jag ska försöka se till att den nya hemsidan kommer upp innan artikeln kommer ut...

Igår jobbade jag hela eftermiddagen/kvällen med en översättning, en presentation från svenska/engelska till spanska, vilket inte var det lättaste pga av alla fackord men det roliga var att de beskrev Göteborg som sååå stort. Gothenburg is the second largest city in Sweden with 500 000(stor Gbg 900 000) inhabitants. Wow!(ironiskt;) Ja, i sitt sammanhang med städer på några miljoner invånare i Sydamerika blir Göteborg ganska litet...

Undra hur jag ska göra med lunch idag? Är redan hungrig, ska kanske unna mig lite korv o pommes frites?;)

Inga kommentarer: