23 okt. 2009

SMiD på Facebook...

Många har undrat om jag inte skulle starta en facebooksida för SMiD, i marknadsföringssyfte, men det har inte känns nödvändigt, eller lite vem skulle vara intresserad av det? För alla mina vänner, kompisar och kontakter har ju redan mig som "vän" och jag använder nästan bara facebook för att publicera nyheter om SMiD och butiken...

Häromdagen kom det in en kund, vi pratade länge och hon sa efter ett tag, varför letar du inte upp mig på facebook, jag heter x så kan vi prata mer...?

Så jag bestämde mig att inte skapa nån SMiD-sida på facebook utan istället låta er, mina bloggläsare och kunder bli "vän" med mig...Det är ju mycket roligare!;) Mycket personligare...

Så om ni vill, så får ni gärna adda mig som "vän" på facebook. Fint foto på mig med midsommarkrans som känns sååå höstigt!;)

Inga kommentarer: