23 okt. 2009

SMiD presenter och julklappar...



Så har jag äntligen fått använda det fina silkespappret i vinrött och grått jag köpte på Formex. Idag har jag gjort både födelsedagspaket och julklappar (Tänk att en del redan börjar köpa julklappar;)

Jag får nog få en kurs i hur man slår in paket vackert men snyggt blev det iallafall...;)))

Funderar på om jag borde ha öppet mer i december pga julhandel, borde kanske iallafall ha söndagsöppet på 1:a,2:a o 3:a advent? Frågan är om jag ska slå till och ha öppet alla dagar i veckan under december? mmh?

Eftersom jag stänger butiken under julhelgen kanske jag borde försöka jobba in det innan jul...ska fundera lite på det, men söndagarna i december är nog självklara öppetdagar...

1 kommentar:

Eva sa...

Det är nog en bra idé! FOlk handlar ju som tokar runt jul.. =)