24 okt. 2009

SMiDs Butik nära Avenyn i centrala Göteborg




Jag berättade förra veckan om det nya mittbordet i butiken, en egendesignad möbel med plats för massor av olika produkter, t.ex Sevenjeans (7 for all mankind) men även en bra exponeringsyta för handväskor, skärp och andra accessoarer...

Häromdagen kom glasskivan jag beställt och under den tänkte jag fylla på med ett SMiD press och marknadsföringscollage... Ja, en plats för alla artiklar, bilder, foton etc så att kunden får se vad som skrivs om SMiD i media...
Jag har börjat lite...och jag tror det kommer bli bra!

På bilden ser ni några av SMiDs egendesignade handväskor, helt unika handgjorda väskor som bara finns i några få ex av varje och bara säljs i SMiDs Butik & Ateljé nära Avenyn i centrala Göteborg. Välkomna!;))) Du hittar SMiD på Vasaplatsen 10!

De kanske är en kul personlig present eller julklapp till någon du tycker om?

Inga kommentarer: