20 okt. 2009

tillbaka i Sverige...

Så är jag tillbaka i Sverige efter min spontana visit hos pojkvännen i Spanien! Tyvärr så har jag varken varken kunnat lägga upp foton eller blogga, men jag hoppas kunna visa lite trevliga semesterbilder senare idag...sorry! inget internet!;)

Helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig, med vagel på ögat, sjuk (feber, hosta, förkylning), allergichock mot damm/smuts (rinnande ögon o näsa?!) och blandat väder, (ösregn/skyfall och sol men inte "badväder":( utan runt 20 grader...)

Men vi hann med en visit på Ikea, bestämde lite mer om i vilken stil, vilka möbler vi/han ska köpa till jul då vi ska inreda hans lägenhet;) Vi gav bort halva den gamla lgh-inredningen till släkten, röjde, slängde, städade och packade undan allt som borde sparas men man inte behöver vara framme...Så nu är lägenheten nästan tom och ska målas om innan jul...

Sen har jag två roliga SMiD-nyheter som jag snart kan avslöja!!!;)))

Kollade ni in SMiDs nya hemsida?, nu fattas bara en liten joomla-kurs så ska jag klara av att uppdatera hemsidan själv, speciellt SMiDs nyhetsfeed som ännu inte har några nyheter...

Jo, så måste jag berätta om boken, "Tjäna Pengar och Rädda Världen!" WOW!!!;))) Köp den, läs den!!! Så bra, den gav tusen idéer...men de får ni läsa om imorgon...

Från att ha skiljts åt kl. 04.00 på Alicantes flygplats är jag nu hemma i Sverige och pojkvännen uppe i Barcelona...

Inga kommentarer: