25 okt. 2009

Vardagslyx - Thaimassage...

Det har öppnat en thailändsk massagesalong på Vasaplatsen nära SMiDs Butik, som jag går förbi varje dag till och från butiken...
Igår bestämde jag mig för att gå in och boka en tid!;)

Idag var jag där och gud va skönt!;))) Jag tog en thai och oil-helkroppsmassage...med extra rygg och nacke, lite ont gjorde det men det var det värt för känslan efteråt...helt relaxed!:)))

Helt fantastiskt, känner mig nästa som en ny människa, iallafall en ny kropp;)...det måste jag unna mig fler gånger, jag som har problem med ryggen...

Det rekommenderar jag verkligen;)))

The choices you make, not the chances you take, define your destiny stod det i rummet under en vacker bild av en strand i Thailand...

1 kommentar:

Eva sa...

Måste snart gå jag också! Börjar kännas grymt stelt runt axlarna.. Sköna söndag!