18 nov. 2009

Det är tyst på bloggen...

Jag har sällskap i butiken av praktiktjejen och sitter därför inte längre i timmar framför datorn, vilket resulterar i att jag skriver mindre på bloggen...:(

Jag har varit hemma, sängliggande några dagar...Ja, lagom till att pojkvännen kom blev jag sjuk. Magsjuk:( Så typiskt!;) Men nu mår jag bättre och är igång igen...

Regnet öser ned och vi är ensamma i butiken, inte mycket folk på stan idag men vi har hunnit skylta om, städat förrådet, butiken, förbereda lite för 1-årsfirandet (Har köpt cava o godis) på lördag och berätta ännu mer om SMiD, mig själv och hur jag jobbar...

Pojkvännen har oxå varit en stund i butiken, stackarn är uttråkad, det ösregnar och han inte kan ta långa promenader medan jag jobbar...

Annars är det lugnt, eller jag är lugn?

Inga kommentarer: