9 nov. 2009

Filmer 2009 - hemmakväll...

Jag fortsätter att se på film;) Mycket film!!! Har nu nästan sett alla på videotoppen, filmtoppen på videoklubben, så nu har jag fått börja byta filmgenre, inte lika mycket romantiska komedier längre...

Gomorra (intressant om haute couture-produktion och made in italy)
Valkyria
Tvivel
Swing Vote
Duplicity
Lars and the real girl
Livet från den andra sidan
I taket lyser stjärnorna
Allt flyter
My blueberry Nights
The proposal
The reader
Sunshine cleaning
Flickvänner från förr
New in Town
The stone angel
Små Skandaler
Kalabalik i Kalahari
Last chance Harvey
Faith like potatoes (lite för religös för mig;)

Oh, shit - jag tror jag har sett nästan 100 filmer under 2009, alla ligger på topplistan eller går/gått på bio under 2009 och då har jag inte räknat med de jag sett på tv...

Se på film är ett bra sätt att koppla bort stress, prestationsångest...

Fråga mig om filmtips!;)))

Inga kommentarer: