26 nov. 2009

Jag vet att det är tyst på bloggen...

förlåt!;) men min dator är fortfarande på lagning (håller tummarna att jag får tillbaka mitt liv!), pojkvännen är hos mig och jag har en praktikant i butiken...

Jag planerar att ha decemberöppet tisdag - söndag veckorna nu innan jul, kommer snart lägga upp det nya öppettiderna både här på bloggen, hemsidan och i butiken...

Jag planerar julen, biljetten till Spanien är bokad, jag åker innan jul och stannar i 3 veckor 3 veckor!!!...Kan knappt tro det är sant!;)

Jag planerar för SMiD, för klädbutiken, för våren 2010...

Kramar

2 kommentarer:

petchie sa...

Jag har också datorproblem :-( men ska försöka få svarat på kommentarer och skriva ett inlägg idag.
Härligt med lång julledighet i Spanien! Vi kommer att vara i Aragón i ca 1½ vecka - synd att det är så långt från där du kommer att vara.
Kram!
PS Jag ska försöka komma till Gbg nästa sommar med O, han har aldrig varit där och jag tror inte att jag varit i din stad sedan 1995!?

Bella sa...

Min dator är nu fixad men jag måste skaffa en backup, en extern hårddisk eller nått...
Ja, helt underbart!!! Jag längtar, 3 veckor tillsammans... Ska bli spännande att inreda hans lägenhet...
Ja, Göteborg är vackert på sommaren, speciellt skärgården...