6 nov. 2009

luften gick ur mig...

Igår, efter att jag publicerat hemsidan och skickat inbjudningar till SMiDs Butiks 1-årsfirande gick luften ur mig...

Jag somnade vid 20-tiden (!;) efter att ha pratat med min pojkvän i telefon och bestämt att han kommer hit några veckor nu innan jul och sedan åker jag till Spanien under jul/nyår. Vi behöver tillsammans-tid!;)

Jag sov nästan 12 h i natt! 12 timmar!!! Jag behövde nog det, vintern har kommit till Göteborg och jag fryser, hackar tänder så fort jag går utanför dörren (trots kofta, vinterjacka, halsduk, mössa och vantar...) Det hjälper inte, jag fryser alltid, ändå...jag hoppas jag inte blir sjuk, symptomen visar på det... Så det blir en lugn helg för mig...

Jag ska fota lite produkter till den nya webbutiken som ska börja sälja SMiD väskor o halsdukar, skriva lite text om mig o SMiD och fixa iordning "min" sida i internetbutiken annars blir det inget jobb i helgen...

Jo, imorgon, lördag, öppnar jag klädbutiken på Vasaplatsen som vanligt mellan 11-15...
Trevlig fredag på er allihopa!;)

2 kommentarer:

Petra H sa...

Det låter onekligen som du är på väg att bli sjuk! Jag håller tummarna att det inte blir så, och att du lyckas hålla värmen i helgen. Jag önskar att jag kunde skicka dig några av våra extragrader ;-)
Vad härligt att höra att pojkvännen kommer tillbaka till Göteborg snart, stannar han verkligen i några veckor? Det måste vara så tufft att vara ifrån varandra, ni är starka!
Kram, håll dig kry och trevlig helg!

Bella sa...

Ja, det känns så men jag hoppas kunna klara mig genom att sova mycket och ta det lugnt...

Ja, pojkvännen kommer, igår fick han dock ett nytt jobb erbjudande och stannar nog bara nån vecka... men så länge han kommer så är jag nöjd. Tanken var att han skulle läsa en intensiv engelska kurs nu fram till jul men som sagt så ändrades de planerna...

Jag hoppas nu på att vår julplanering blir som det ska, med tillsammans-tid...;)

Trevlig helg på dig med!;)