2 nov. 2009

Mode - Modebranschen på tv ikväll...

Ikväll ska jag titta på:

- Ullared på Kanal 5 20.00 - Gekås (har ju bott i Varberg några år så jag har besökt detta lågprisinferno) Intressant och pinsamt;) om lågprislandet Sverige...

Fakta: Ullared är Sveriges mest lönsamma klädföretag!? enligt branschtidningen Habit.
Kan kanske lära mig nått? Rapport imorgon...

- Fashion med Karin Winther på Svt 21.30 ett nytt program om mode, i detta avsnittet från New Yorks modevecka Kul!;)))

Så ikväll sitter jag i tv-soffan...

1 kommentar:

Lisa sa...

Hej!

Vad kul att du sag tidningen! Vi har inte gett mycket info alls, utan bara nagra sma tips som är i nan liten ruta (det var länge sen jag sag sidan). Alla andra tips med addresser och sa kommer fran tidningen. Och visst är det bara mannen som bott i Spanien :)

Hoppas att allt är bra med dig!

Kram Lisa