5 dec. 2009

att få feedback på mina idéer...

Det känns ensamt att vara i butiken själv, jag har vant mig att praktiktjejen är här, att vi pratar, hon frågar, jag berättar... Det har varit perfekt att hon varit här, då jag de senaste veckorna inte varit på topp (är fortfarande dålig) och hon kunnat rycka in...

Jag har lärt mig massor av henne, det känns som vi båda ger o tar, det blir ett utbyte, jag får feedback och tillsammans spinner vi vidare på olika idéer. Speciellt angående försäljning, skyltning då hon jobbar extra i butik under sina studier och jag faktiskt inte har någon annan butikserfarenhet än det senaste året i min egna butik...

Jag har berättat för henne om SMiD, om hur det fungerar att driva eget klädmärke och egen Butik & Ateljé. Om designprocessen, produktion och hur jag försöker marknadsföra SMiD utan någon stor budget, hur jag använder mig av sociala medier...
Om SMiD, om hur allt började, om historien bakom mitt egna klädmärke, om vägen hit från idé till verklighet...

Jag berättar om mig, mitt sätt, mina idéer, min väg och jag hoppas inspirera henne att våga följa sina drömmar...

Inga kommentarer: