5 dec. 2009

Julklappstips - framkalla foton...

Eftersom jag lärt mig (den hårda vägen) att man inte kan lita på datorer ska jag ge mig själv två julklappar, den första en extern hårddisk där "mitt liv" kan sparas och sedan tänkte jag framkalla de bästa och finaste fotona från de senaste åren...

Jag har nog inte framkallat foton på två-tre år och jag har en del favoriter som måste få en plats i mitt fotoalbum (IRL-album), så jag tänkte framkalla de som jag absolut inte vill förlora...

Så dagens julklappstips är att framkalla vanliga hederliga foton, sätt in dem i en ram, eller i ett album och ge bort...

Jag älskar mina fotoalbum, mina minnen, ett från när jag är liten, ett från mina tonår och ett med mig o min pojkvän, 10 år tillsammans ger en del foton...

3 kommentarer:

petchie sa...

Jag har gjort fotoböcker och fotokalendrar till familjerna (min och Os), och även till oss själva! Jättekul att ha som minne. Ska snart sätta igång och göra en fotobok om våra två+ år i Puerto Rico... Använder mypublisher.com som jag tror har en europeisk "filial". Det blir mycket snygga böcker! (jag gjorde en till O med alla våra resor under de första tre åren).
Hoppas att du haft en trevlig helg!
Kram

Frida sa...

Men hejsan Gabriella! Fy va roligt att du hittade min blogg så jag kunde hitta dig. Vad jag är imponerad över vad du har jobbat fram. Vilken butik och vilka fina kläder du har designat. Väskorna är helt fantastiska och jag älskar dina fina halsdukar. WOW säger jag bara! Blir så sugen på och komma och hälsa på dig i butiken. Synd att man bor så många timmar ifrån Göteborg bara.

Själv har jag varit mammaledig 2,5 år och är det något halvår till med Selma som är 7 månader. Jobbar som grafisk formgivare på ett tidningsföretag annars. På "fritiden" driver jag parlverkstan.se och har precis haft en liten konstutställning. Det går ju inte att vara helt mammaledig från sina skaparluster ;)

kramkram frida

Bella sa...

Petchie: Mypublisher låter intressant, det får jag kolla upp... Ja, det är en så mysig personlig julklapp!;)

Frida: Va kul att du hittade tillbaka till mig, kul att se vad som har hänt de senaste 10 åren...Vart livet har fört dig?
10 år sen studenten...