12 dec. 2009

Kommentera mera...

Jag läste inne hos As GOOD as it gets om att börja kommentera mera, om än små korta ord...

Det är ju så kul att få kommentarer, det tycker nog alla vi som bloggar, om än så har även jag slutat kommentera som tidigare, av någon löjlig anledning (för att bara skriva -så kul! -spännade! - hi hi hi eller likn. så låter jag bli...) men nu ska jag bli bättre och jag hoppas ni hänger på och kommenterar mera, inte bara här hos mig utan hos alla bloggar ni läser...

Det är ju för er besökare och läsare man bloggar...
Lite mer Feedback, TACK!;)

3 kommentarer:

Frida sa...

Jag håller helt och hållet med, kommentarerna är halva grejen annars är det som att ha en konversation med sig själv, inte så givande alltså;)

Petra H sa...

Jag försöker att kommentera så mycket jag kan! Ibland hinner man inte riktigt, men då försöker jag att hinna ikapp som ikväll ;-)

Bella sa...

Kul!;) Även jag ska kommentera mera...