3 dec. 2009

SMiDs Butik - Julklappstips...


på bilden; modellen Tokyo 950:-

SMiDs snygga väskor i äkta skinn är gjorda efter min design och finns endast i några få exemplar, vilket gör din julklapp helt unik...

Alla SMiDs väskor är handgjorda av ett familjeföretag på Filippinerna i begränsad upplaga. Detta innebär att varje väska är exklusivt skapad för hand av naturliga material och med känsla för kvalitet.

Modellen TOKYO har en kul historia. Den är från skolprojekt på IED i Madrid (där jag studerade modedesign) och hade en uppgift att designa en accessoarkollektion, denna modellen blev favorit och jag bestämde mig att om jag någongång skulle kunna få den producerad skulle jag göra just denna modellen...och nu finns den!;)

Väskan Tokyo kan du även köpa via VarUnik.se

Inga kommentarer: