14 jan. 2010

Nu kör vi! - Nytt år, nya idéer...

Nu är jag äntligen tillbaka i butiken;)

Ett nytt spännande år väntar och jag tittar förväntansfullt igenom den tomma kalendern för år 2010, tomma sidor redo att fyllas...

Det känns som det var sååå länge sedan, jag har saknat er men det har varit en välbehövd butik/blogg/internet-paus. Jag behövde få distans för att kunna komma tillbaka med ny kraft, ny kämparglädje och nya idéer...

Jag blev rekommenderar boken The Secret Hemligheten av Rhonda Byrnes innan jul, så den har följt med mig och nya mål är fastställda. Viktigaste nyårslöftena inför 2010 är att följa lyckan, njuta av livet, vara positiv och börja förvandla drömmarna till verklighet...

Följ med!!! Häng på;)
Nu kör vi...

2 kommentarer:

Annica sa...

Jaaa! Nu ser jag att du är tillbaks! Låter som om du haft härliga dagar i Spanien!

Kör hårt, 2010 kommer bli ett fantastiskt år!!!

Emma sa...

Vi hänger med! Härligt med så mkt positiv energi.