3 feb. 2010

Storetalk - forum om retail/detaljhandeln...

Häromdagen hittade jag ett nytt forum STORETALK för oss som har frågor o funderingar om retail/detaljhandeln...

Kul idé, självklart tog det inte många minuter innan jag var inloggad och hade ställt mina första frågor. Idag gick jag in för att kolla om jag hade fått några svar, och det hade jag! Genomtänkta intressanta svar med massor av tips o råd som fick tankarna att börja snurra igen...

Forum där du kan få svar på dina frågor som berör retail/detaljhandeln på något sätt. Storetalk har vi nämligen skapat för dej som har frågor och funderingar, för dej som söker tips och råd som berör butiken, sortiment, personal, inköp, att starta ny butik, visual merchandising, försäljning, utbildningar etc...med andra ord allt som hänger ihop för att du/ni skall lyckas och utvecklas i din butik eller för dej som vill utvecklas i din nuvarande roll.

Inga kommentarer: