27 mars 2010

SMiDs Butik stängd - GLAD PÅSK;)

Snart stänger jag butiken för påsklov. Två veckor i Spanien väntar mig, tillsammans med min spanske kille, först lugn och ro (och sol?) på La Manga och sen storstadsliv i Barcelona...

Jag tänkte köra en favorit i repris för min del;) och ta en blogg-paus, så vi syns och hörs igen när SMiDs butik öppnar vecka 15!;)

Glad påsk på er allihopa;)

För er som hittat hit för första gången, Välkomna!
Kolla gärna runt i bloggarkiven och läs mer om SMiD, klädbutiken i Göteborg, mig och om hur drömmarna blir verklighet...

WWW.SVENSKDESIGN.EU

1 kommentar:

Petra H sa...

Härligt!! Vi åker till Zaragoza på söndag, vi hade velat åka på måndag men då föreslog Iberia: San Juan - New York - Barcelona - Madrid... Söndag finns det ett direktflyg! Synd att vi får en dag mindre i Karibien och en dag mer hos la suegra men jag överlever (O är faktiskt den som är mest besviken!) ;-)
Kram och trevlig påskledighet!