23 apr. 2010

Dagens funderingar - Lathet?

Är jag lat? (Njae, kanske lite bekväm...?)

Nej, ärligt talat har jag de senaste månaderna varken vetat ut eller in (angående mig, framtiden, klädbutiken, SMiD, nya klädproduktioner, syfabriker och andra privata problem därav kreativitetskoma) men nu har jag bestämt mig att, tills vidare, "leka" modedesigner i min ateljé, göra allt själv från design till sömnad till försäljning...
(försöka sluta fundera och analysera allt, då jag bara slösar energi på saker som inte ger mig nått, iallafall inte pengamässigt!?;)
...och bara vara kreativ, skapa nya saker och leva i nuet...

2 kommentarer:

Petra H sa...

Men inte kan du väl kalla dig lat, jag tycker att du verkar väldigt aktiv och effektiv. You go girl!
Trevlig helg!

Bella sa...

;))) Jo, lite, ibland... (På bloggen visas kanske bara mina bästa sidor...he he)

Allt beror förstås på mina egna förväntingar och uppsatta mål...kanske ibland för höga...
Tack!
Trevlig helg på dig med...
Kram