28 apr. 2010

mina tankar är någon annanstans...

...har inga ord, det jag skriver suddar jag snabbt ut, det känns fel, låter fel...blir för personligt...

Konstigt? Livet! Dagen började med glädje då jag spikade min systers doktorsavhandling men sen kom tankarna om perioder i livet som tar slut, att allt som du kämpar för under flera år sen avslutas, allt som var så viktigt bara försvinner... att ett nytt kapitel i livshistorien börjar, en tom blank sida redo att skrivas: ett nästa steg, i en ny riktning, nya beslut och nya mål...

Tänk att det snart gått ett år sen de där helvetes-dagarna i slutet av april... Tänk att livet går vidare, trots allt...

2 kommentarer:

Emma sa...

Ja, det gör ju det trots att det inte alltid känns så. Du inspirerar! Tack för det. Kram

Bella sa...

Det har tagit nästan ett år att komma på fötter, nu tar vi små steg i en ny riktning...

Tack! Det värmde...
Kram