29 maj 2010

Dagens funderingar - Visa mer?

Överexponerar jag mig själv, med mig, SMiD, min design, mina klädbutik... så att jag inte längre ser? Jag menar, till slut ser jag inte alla sakerna jag säljer i butiken för jag sett de så mycket att jag blivit blind??? (hänger ni med? Man ser inte skogen för alla träd!)

Jag får ofta höra att jag borde visa mer på bloggen, mer bilder på det jag syr, gör, säljer, designar. Bilder från klädbutiken, från syateljén, från hemsidan? Jag tycker jag hela tiden visar bilder på veckans skyltfönster, dagens outfit, SMiDs Butik & Ateljé, den nya kollektionen men det kanske jag inte gör? Det kanske bara är min känsla...

Under etiketter här nere i högerspalten kan ni klicka på ämnena och läsa mer om just det som ni är intresserade av;)

Man kanske måste vara ÖVERtydlig, man kanske måste hålla på inte bara tills jag själv tröttnar, mina vänner o familj tröttnar utan sluta först nära okända personer tröttnat. Då har man nått fram med marknadsföringen och reklamen?

Jag kanske visar för mycket olika saker/annat när jag visar? T.ex. Veckans skyltfönster eller bilder på hela butiken... Lovar att jag ska bättra mig och visa mer, på exakt vad jag gör, designar, syr till klädmärket SMiD!

SMiDs Hemsida kan ni ser mer bilder på kollektionerna under KOLLEKTION

PS: Jag älskar att skriva, det är därför detta inte är en bildblogg utan en skrivblogg. Skriva får mig att tänka, att fundera, att slappna av, att komma till beslut, att bestämma mig. Jag skriver av mig, liksom...

1 kommentar:

Frida - Pyssel o Sånt sa...

Jag älskar verkligen din blogg. Alla dina funderingar, tips och idéer. Jag blir så peppad och vill fixa å dona med mina pärlor ;)

Det är superkul att se dina skisser, bilder från butiken, ditt skyltfönster, din outfit, din hemmagjorda reklamkampanj ..