15 maj 2010

Jag längtar hit....


Foto: Min pilot har tagit kort på vår favoritplats på jorden, La Manga del Mar Menor, från luften.

Jag längtar till sommaren, till solen, till värmen, till stranden, till havet, till La Manga, till min spanjor;)

Nu har jag iallafall bokat hemresa (innan de blir alltför dyra;) och det blir låååång semester... Nästan 5 veckor hos pojkvännen i Spanien! Gud så jag längtar, mest efter tillsammanstid;) Tänk att få vara ihop, sova ihop, äta ihop, leva ihop i 5 veckor. Vilken lyx;) i vårt långdistansförhållande...

Han kommer jobba hela sommaren både med reklamflyg, ge privata flyglektioner som instruktör och flyga upp fallskärmshoppare så jag får mycket tid att sola, bada, läsa böcker och ta det lugnt... (kanske får hitta på ett semesterprojekt?)

Ja, jag kommer stänga SMiDs Klädbutik & Ateljé från midsommar tills första veckan i augusti...

Inga kommentarer: