29 maj 2010

Nästa vecka - en bildbloggvecka...



Nästa vecka kör jag en bildblogg-vecka igen! (som jag gjorde innan påsk, marsmånad i arkiven...)

Så lovar jag att visa mer saker som inspirerar mig, tyger, mönster, provplagg, det jag syr just nu, den nya trikåkollektionen, klädbutiken, skyltfönster, dagens outfit, syateljén, på SMiD etc + lite andra saker jag tycker om;)

Jag har öppet klädbutiken till kl. 15.00 idag, lördag, sen ska jag vara barnvakt till mina små busiga brorsbarn, gå på SATC med ett gäng tjejkompisar...så vi syns/hörs i SMiDs klädbutik & syateljé på tisdag kl. 12.00 OK!?;)

Ha en härlig helg!
Njut av vårsolen...

2 kommentarer:

Petra H sa...

Gillar konceptet med bildbloggsvecka! Ser framemot att se inspirationsbilder.
Det låter som ett mycket mysig helgupplägg!! Jag vill också se SATC snart, men måste hitta någon att gå med - mina franska vänner har knappt koll på vad Sex and the City är :D Vet inte om det är ett typiskt nordeuropeiskt fenomen som inte gick hem så bra i södra Europa? Hur var det i Spanien, var serien populär??
KRAM!

Bella sa...

Kul!;) Tycker mer om att skriva så jag glömmer bort bilderna. Därför är det ett bra upplägg med en bildbloggvecka...

Ja, gud jag längtar;) Har hela boxen + 1:a filmen och sett den flera ggr. Min pojkvän älskar den oxå men i Spanien fungerade den inte så bra, vad jag vet... Gick aldrig på tv, normaltider utan jag köpte boxen.

Nordeuropeer och skandinaver kanske har ett öppnare sett att se sex, relationer och tar det på skoj...