25 maj 2010

SMiDs klädbutik - Öppen som vanligt igen...

Så är jag tillbaka i klädbutiken efter en helt underbar långhelg! Mycket jobb att fixa, organisera och hålla i en fest för 70 pers. Efter det här vet jag att det aldrig kommer bli ett stort bröllop för min del!?! Shit, va mycket jobb!/stress;) PUUUH!!! Är fortfarande helt slut, både fysiskt och mentalt...

Så idag tänkte jag ta det lugnt i butiken och måla klart en tavla jag började på förra veckan, en SMiD-logga a la ART DECO. Visar när den är klar... Jag har inte haft tid i helgen att klippa ut nya mönster i trikåtyget så jag kan inte fortsätta sy förrän jag gör det, tyvärr...

Jag hade flera peppande konversationer med flera olika vänner om SMiD och klädbutikens framtid: hur jag går vidare, vad jag kan göra, vill göra... Många har massor av bra idéer och vill hjälpa mig men alla passar inte på SMiD (eller på mig?!?) Vi får se hur de kommande månaderna utvecklar sig...

Välkomna förbi SMiDs Klädbutik & Syateljé på Vasaplatsen 10 i Göteborg!!!

Inga kommentarer: