27 maj 2010

www.svenskdesign.eu

Jag har fått en guide om hur man skapar en webbplats i Joomla, bygger med publiceringsverktyg... lite hjälp att försöka förstå hur man gör de ändringarna jag vill göra på www.svenskdesign.eu

Det är ju jättebra att ha en hemsida som man kan ändra själv, om man nu klarar av att göra ändringarna;) Det är inga stora ändringar utan bara lite foton, texter, storlekar etc. Jag är aldrig helt nöjd utan upptäcker hela tiden småsaker som skulle kunna vara annorlunda, bli bättre...

Jag tänkte studera guiden lite närmare och se om jag får koll på SMiDs hemsidas nyhetsarkiv.

Tyvärr fungerar internet väldigt dåligt i klädbutiken idag så jag får nog vänta... Inte lätt att göra ändringar online när nätet bara hänger sig hela tiden?

Vi får se om jag blir nått klokare av att läsa igenom den...

Inga kommentarer: