22 juni 2010

Designklassiker - Designstolar




Bilder: i SMiDs Butik säljer vi minikopior av kända designklassiker...

Mode + Inredning = SMiD
Mina två stora kärlekar...

Till hösten kommer jag alltså jobba mer i inredningsdelen av SMiD. Jag har chansen att lära mig ett nytt yrke, inredningarkitekt. Utvecklas. Jobba med mamma! Ni ska inte tro att jag är ledsen;-)

Jag älskar inredning o arkitektur. Jobbar gärna med tyger, kakel, golv, tapeter, möbler o design. Lär mig mer Illustrator, Photoshop, CAD etc. Det är fortfarande ett kreativt yrke. Men det betyder att klädmärket SMiD o klädbutiken får komma i andra hand...

Man får satsa på det som fungerar. Det är verkligheten!

Jag kommer fortfarande jobba i SMiD, vårt (mitt o min mammas) företag: Svensk Mode & InredningsDesign AB bara mer med arkitekt- och inredningdelen, mer med mamma...

Har inte bestämt ännu hur jag kommer ha öppet klädbutiken med troligen tors-fre 12-18, lördagar 11-15. Stora skillnaden kommer inte märkas av i klädbutikens öppettider utan på resten av min tid...

PS: Om priset inte spelade nån roll hade jag fyllt mitt framtida hem med designklassiker... Svart + stål = Me like!

2 kommentarer:

Petra H sa...

Vad spännande att jobba mer med din mamma och med inredning. Jag hoppas att du ser framemot de ändrade planerna och att det inte känns som du ger upp dina drömmar och planer på klädmärket. Håller tummarna för dig som alltid!

Bella sa...

Tack;) Så gullig du är! Det blir säkert jättebra...
Vi får se vad som händer...