3 juni 2010

Filmer 2010 - filmtips - jag fortsätter sluka filmer...

Jag ser på mindre film nu än under vintern men jag har en vana att hyra och se på 2-3 filmer på raken på helgen för att koppla bort, koppla av. Njuta, drömma mig bort. Bli inspirerad!

Här är senaste veckornas filmer:
Sex and the City 2 + (Trots dålig kritik tyckte jag den var kul men jag håller med om att den inte höll seriens och första filmens nivå;)
Coco Chanel & Igor Stravinsky +
Amelia + Earhart - den första kvinnliga piloten
Boy A +
Solisten +
This is it! Michael Jackson
Julie & Julia
Trubbel i paradiset
Fame -
De ofrivilliga
Höst i Paris -
Into de wild
Pride and Glory (väldigt blodig)
Precious
The Hurt Locker fattar inte att den fick så många oscars???
Luftslottet som sprängdes
The informant
Motherhood -
All about Steve -

Vill ni veta mer om vad jag tycker? Kommentera så berättar jag mer...
Har ni några filmtips till mig???

Fler filmtips under etiketten FILMTIPS!

Inga kommentarer: