3 juni 2010

Marknadsföring i SMiDs klädbutiks skyltfönster...



Jag tror jag aldrig jag visade hur min hemmagjorda reklamkampanj blev? Eller berättat att den fungerar!!!;)))

Nu vet nästan alla kunder som kommer in i SMiDs Butik & Ateljé att SMiD är mitt egna klädmärke, att det är jag som är designern bakom plaggen, att SMiDs kollektion är unik, egendesignad och skapad i en liten skala. Att nästan allt jag säljer i klädbutiken i Göteborg är min egna design, att accessoarerna är handgjorda, att sjalarna är handstickade, att nästan allt är UNIKT! (och finns bara i några få ex.!)

Att SMiD är ett nytt svenskt klädmärke skapat av mig!;)

Det var många förut som frågade: Det här märket som du säljer: Är det nytt? Vad är det här för nått? SNID?;) Är det ett känt utländskt klädmärke? och jag fick berätta om SMiD... men nu har kunderna slutat fråga och säger istället: -WOW! -Va kul! -Va fint! -Va snyggt! -Va häftigt att du vågar... och jag tackar och tar emot;)))

Vill du vara unik? Kom till SMiDs klädbutik & syateljé i Göteborg...

2 kommentarer:

Frida - Pyssel o Sånt sa...

Vilken bra idé. Va mysigt det ser ut. Jag tror att det känns roligt att komma in och titta/köpa när man vet att designern till kläderna finns inne i butiken. SUPER!

Bella sa...

Ja, det har dragit in väldigt mycket mer folk;)
Tack;)