4 juni 2010

Så försvann 3 timmar (swoosh)...

Halva dagen har redan gått och jag har knappt börjat göra det jag skulle göra idag... men men jag är glad för det är ju kunder som uppehåller mig;)))

Det var inne en tjej och hennes kille som funderade på att köpa en av SMiDs klänningar som bröllopsklänning;) De var jättetrevliga, gulliga och jag fick massor av pepp och fina kommentarer. Hon sa att det är få märken som har just min stil och hon kände sig väldigt identiferad med SMiDs formspråk. Det är sååå kul att höra då jag ibland börjar snegla på andra och undrar om inte jag också borde börja sälja broderade tunikor??? *fniss*

Jag är visst lite dålig på att publicera bilder (bildvecka på bloggen) som jag lovade, har inte tid att fota med alla kunder i butiken... Lovar att bättra mig;)

Det är härligt med fredag, och det underbart vackra sommarvädret...

Inga kommentarer: