23 juni 2010

SemesterSTÄNGT - SMiDs Butik & Ateljé...


BILD: Min spanjor flyger reklamflyg längs La Manga del Mar Menor.

Snart stänger jag min lilla klädbutik och öppnar igen v. 31. Onsdag den 4 augusti!

Nästan 6 veckor i Spanien väntar mig, tillsammans med min spanske pojkvän... Jag tänkte ta en bloggpaus under sommaren men lovar att uppdatera med några härliga semesterbilder en gång per vecka... men det blir inga långa funderingar eller tankar om modebranschen...

Ha en underbart härlig sommar / semester allihopa!
kommer att kika in hos er ibland;)

För er som hittat hit för första gången. Välkomna! Kolla gärna runt i min lilla bloggvärld och läs om mitt klädmärke SMiD, min klädbutik i Göteborg, mig och om hur drömmarna blir verklighet...

KRAM!!!
/ Bella

SMiD - Svensk Mode & InredningsDesign
www.svenskdesign.eu

3 kommentarer:

Lina Z sa...

Ha en underbar semester! Glad sommar! :-D

Petra H sa...

Åh vad härligt! Din glädje inför semestern riktigt skiner på din blogg!! Själv känner jag mig jättebortskämd som klagar på att jag "måste" tillbringa en veckas semester i Spanien i augusti när jag helst vill vara i Sverige... När andra BETALAR dyra pengar för att semestra i Spanien. Men, jag kommer ju inte att befinna mig på någon strand på kusten utan i smällheta Aragón men det blir säkert bra ändå ;-)
KRAM och njut av semestern!!

Bella sa...

Tack!!! Jag har det verkligen helt underbart;)

Petra: Ja, men jag kan nog hålla med dig om att när man inte vill spendera tid hemma hos svärföräldrarna är det inte så himla lockande;) + den stekheta värmen...

KRAM