17 juni 2010

SMiD väskor - provutförsäljning...







FOTO: i bakgrunden SMiDs klädbutik o dagens outfit (7-jeans/SMiD skinnjacka/SMiD t-shirtprov)

Jag har designat massor av olika skinnväskor som säljs i SMiDs Butik & Ateljé. Dessa ovan är såkallade "samples", prover. Det första provet man får efter skiss för att se att allt ser ut som man vill och fabriken har förstått rätt innan produktionen går igång. Det finns endast en av varje. Helt unika!!!

Eftersom SMiDs väskor varit en sån stor succé så säljer jag nu även ut alla provväskorna. För 500kr/st
SKYNDA O FYNDA!!!

Mina egendesignade skinnväskor hittar ni i SMiDs Klädbutik & Ateljé på Vasaplatsen 10 i Göteborg. Välkomna!!!

Skinnväskor, partyväskor, festväskor, kuvertväskor, handväskor, läderväskor, damväskor, modeväskor...

PS: Om ni förälskar er i en av mina väskor men inte har möjlighet att komma förbi klädbutiken i Göteborg, kan ni alltid maila mig på info (at) svenskdesign.eu så ordnar vi det... (Du får dock stå för frakten när de är på rea)

Jag funderar på att göra en ny produktion av SMiD väskor till hösten... Vad tror ni???

1 kommentar:

Petra H sa...

Snygga! Tredje väskan är min favorit!