23 juni 2010

Trevlig midsommar! Glad Sommar...


Bild: Mitt paradis;)

Nu har jag ändrat så det står att SMiD har semesterstängt v.26-30 på hemsidan, bloggen etc. Jag håller på att städa i butiken, plocka bort det mesta ur skyltfönstret och lägga ut GLAD SOMMAR-lappen...

Jag har svårt att förstå att dagen jag väntat på är här. Det jag längtat efter i flera veckor snart kommer hända, jag åker äntligen till SPANIEN!!! Jag kände mig lite skyldig idag när jag berättade för flera kunder som var inne, att jag stänger klädbutiken tills augusti. You can´t make everyone happy...

Men inom mig hoppar o skuttar jag av glädje! Jag behöver tillsammanstid med min spanjor... Åh, va underbart det ska bli!

För er som vanligtvis inte följer mig, min blogg, kan jag berätta att jag lever sedan 2 år på lååångdistans med min spanske pojkvän (vi firar 11 år i sommar). Vi träffas alldeles för lite... Därför var det ett lätt beslut att bestämma mig för att stänga klädbutiken SMiD på Vasaplatsen 10 i Göteborg under sommaren och åka till Spanien, till honom...

Under etiketten Göteborg till Barcelona via Madrid kan DU läsa om mina 8 år i Spanien. Om DU vill läsa mer om livet som spaniensvenska eller utlandsvenska kan du göra det HÄR!

Ha en underbar sommar allihopa! Njut av livet!!!

PS: Jag lovar att posta en semesterbild per vecka så ni kan bli riktigt avundsjuka på hur underbart o härligt jag har det i Spanien;)))

Inga kommentarer: