6 juli 2010

Jag går igenom mina flyttlådor...


Foto: Några av alla galna designprojekt...

Jag går igenom mina flyttlådor, kollar igenom alla mina saker, mina gamla skolarbeten från åren 2000-2003 i Madrid på designskolan IED.

10 flyttlådor har nu blivit 5.
Rensa i röran;)
Bara spara det jag verkligen vill ha kvar, tycker om... Jag behöver ju inte ha kvar alla mina skisser, teckningar o krumelurer...

Jag fotar för att minnas det jag slänger...

KONSTATERAR: Det jag mest har, äger är böcker. Modeböcker. Konstböcker. Kokböcker. Hundratals... Mmh? Böcker väger mycket...

1 kommentar:

Petra H sa...

Japp, böcker väger mycket!! O var för några veckor sedan och försökte hitta lite grejor som vi kan behöva i vårt provisoriska boende från stället där våra ägodelar förvaras. Den anställda som hjälpte honom att leta hade varit förundrad över alla lådor med böcker vi (jag) har, och då var det bara en bråkdel av alla mina böcker (de andra är i Sverige och på ett annat ställe där våra saker från PR förvaras). Jag kan inte rensa ut bland böckerna, de är heliga för mig!
Lycka till med utsorteringen och njut av semestern, det låter härligt!
Kram