26 aug. 2010

förberedd på höst o vinter...

Jag känner att jag fått min sommardos. Fyllt mitt behov av sol, strand, värme och sommar. Jag är förberedd! För höst. För vinter...

Jag är lugn. Nöjd! Känns nästan som jag kommer gå i ide de kommande månaderna. Sova. Vila. Njuta. Bara leva i nuet... Ta hand om mig själv! Samtidigt så smyglängtar jag till våren;)

Vad har ni för planer för hösten?

Just nu funderar jag mest på var o när jag och älsklingen ska träffas. Vart vi ska fira jul? Om han kanske kan komma hit lite längre tid i höst...

Annars så blir det mycket jobb: kontoret + butiken = mån-lör. En enda ledig dag per vecka. Så jag får väl börja med mina söndagsutflykter igen;) Om inte söndagen är dagen jag måste göra nya mönster... Mmh?

Skönt att jag sover som en stock igen iallfall, minst 8 h per natt. La BELLAdurmiente (Törnrosa) som min pojkvän kärleksfullt kallar mig...

Jag längtar till hösten. Till vintern.
Jag längtar...

PS: Om ni kommer förbi butiken kommer ni även se att jag tonat/slingat mitt hår i min naturliga hårfärg. Ljusbrunt? Passande till hösten...

Inga kommentarer: