27 aug. 2010

Fredag!


Så mysigt det är att sitta i butiken, i värmen, med tända ljus och titta ut över ösregnet... Vilka höstkänslor!!!

För en liten stund sen sken solen i Göteborg men nu öser det ner...
Jag tycker om att lyssna på regnet. Ja, lyssna. Inifrån.
Minns när jag var tonåring. I Varberg. Då bodde jag högst upp och älskade att lyssna på regnet, som spelade på taket...

Häromdagen blev jag dränkt av en skur och gick med blött hår o blöta kläder lite för länge så jag är nog på väg att bli förkyld. Inte bra! Helt galet väder i Göteborg. Man vet inte vad man ska ta på sig. Man kan vänta sig allt!

Tyvärr så är regnet inte bra för försäljningen. Inte en kund i sikte...
Ensam i butiken...

Men det är iallafall fredag. Fredagsmys väntar om några timmar.
Åh, vad jag älskar fredagar...

Ha en underbar fredagskväll allihopa!!!
Vi syns/hörs imorgon!

Sista dagen på REAN -
sen städar jag ut sommaren och hösten får flytta in i butiken...

Inga kommentarer: