30 aug. 2010

Google analytics - Besökare... TACK!!!

Jag tänkte bara tacka alla er, som följer mig, som hittar hit, som läser, som kommer tillbaka, som inspireras, som kommenterar... Bloggens besöksstatistik har nästan fördubblats de senaste veckorna... Så kul!;)

Via Google Analytics får jag reda på att de flesta hittar till hit, just nu, genom att googla: SMiD, Svensk Design, SMiD Göteborg, Butik Göteborg, Svenska Modedesigners, Svenskt Mode, Design Vasaplatsen, Mode Göteborg, Starta eget klädmärke, Spaniensvenskar etc... men även direkt på bloggens namn "Backstage i Modebranschen". Så spännande... att jag o SMiD googlas i cybervärlden!

Utan min blogg, där jag kan dela med mig av mina funderingar, tankar o idéer vet jag inte vad jag hade gjort i denna starta eget-bergodalbana. Här kan jag bolla idéer med mig själv. Ingen annan orkar längre lyssna...he he

Ett speciellt tack till er, läsare, som har min blogg som en länk på er blogg. (under bloggar jag följer eller likn.) Det ger massor av nya besökare! Tack! Tack! TACK!

För första gången på väldigt länge var det kul att göra bokföringen denna månaden. Tack till alla SMID kunder, tack för att ni stödjer mig... Så underbart tillfredställande att ni vill köpa det jag har designat;) Tack för att ni tror på mig, på SMiD och hjälper mig att förverkliga mina drömmar! Det är så kul att möta er, läsare, i min butik, IRL!

Massor av kramar!
/ en Bella fylld av tacksamhet;)

PS: Jag har tagit bort SMiDs google annonser. Jag känner att de inte ger tillräckligt, tyvärr. De läggs nog upp på "fel" sidor...

Till sist en liten uppmaning: Kommentera mera! SNÄLLA!!! Ge mig feedback, diskutera mina funderingar o tankar, ge mig konstruktiv kritik, ge mig tips o råd, hjälp mig komma vidare...

TACK för att ni följer min starta/driva eget-resa!!!

3 kommentarer:

Emma sa...

Vad kul med så mycket positivt! Högre besöksstatistik och kul att göra bokföringen. Din dröms bokföring Hurra!

Och GRATTIS! (...)

Yo...la madrileña sa...

Hola,

Jag hamnade nog här genom att googla Spanien och svenskar eller nat dylikt. Hade ingen aning om SMID, men lycka till! :-)

Saludos desde Madrid,
La Madrileña

Bella sa...

@Emma: Tack!;)))

@La madrileña: Kul!;) Ja, det är många som hittar hit genom att googla spaniensvenskar, utlandssvenskar etc. men de brukar vara mer intresserade av mina personligare inlägg. Tack!!!