6 aug. 2010

Härliga höstkänslor!

Det regnar utanför butiken och jag har tänt levande ljus...

Jag har riktigt härliga höstkänslor!;) Lust att sätta på mig tjocka koftor, sitta med en filt uppkrupen i soffan, dricka varmt te...

Idag är jag på planeringshumör... Så fram med skissblocket! Jag tänkte rita lite nya t-shirt modeller att göra mönster till och sy upp de kommande veckorna...

Tänkte även sy upp några koftliknande skapelser av några tyg jag köpt...

Jag längtar tills jag får fylla butiken med lite nyheter, nya tjocka halsdukar etc så man skapar den där härliga höst/vinter känslan...

Vi får väl hoppas på att augusti o september bjuder på vackert sensommarväder innan hösten kommer...

Men dagens väder är bra för min höst/vinter planering!

1 kommentar:

Petra H sa...

Hi hi, jag har också haft höstkänslor de senaste dagarna när det varit grått och regnigt. Idag skiner dock solen och det var ju alldeles för varmt med jacka som jag hade valt... Det känns verkligen som sommmaren är över, trots att vi ska på semester nästa vecka ;-)
Älskar dock hösten, och du förmedlar exakt det jag gillar med hösten - tända ljus, tjocka halsdukar och mysiga koftor, en kopp te... Längtar! Speciellt som jag ju inte egentligen "levt" en höst på 3 år!