5 aug. 2010

Nästa kapitel...?

Det känns lite konstigt att sitta här igen...
Så mycket har hänt, så lite berättades på bloggen...

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva? Man skulle kunna tro att jag tänkt mycket på SMiD o min lilla klädbutik i sommar men om sanningen ska fram...

Så har livet kommit emellan: Mitt liv!;)

Det tar väl några dagar att vänja mig, vid att ha öppet butiken, vid att blogga, vid att komma tillbaka och att allting är sig likt, ingenting har förändrats...
förutom jag...

Jag har mentalt redan gått vidare...

Minns ni att jag skrev för några månader sedan att jag brukar dela in mitt liv i kapitel?
"Jag tycker om att dela in mitt liv i kapitel: del 8 Cambrils, del 9 Göteborg, del 10 Göteborg...men del 11? Vart kommer den utspela sig? Vad kommer hända då?"

Jag tror jag är påväg att vända blad, i mitt livs bok...
Kapitel 11!

2 kommentarer:

Petra H sa...

Oj, du har numrerat dina livskapitel ;-) Det kanske man borde göra... Undra hur många jag skulle få ihop?

Bella sa...

hi hi! Ja, du!
kapitel 11 står just nu för 2011...