13 aug. 2010

Qoola Qvinnor...

Igår innan stängningsdags tittade Siv (kvinnan bakom nätverket Qoola Qvinnor) in i butiken... och trots att vi aldrig träffats tidigare (IRL) eller känner varandra mer än genom varandras bloggar pratade vi i över en timma...

Om företagande, om att driva butik, om marknadsföring, om nätverkande, om julmarknad, om bloggandet, om eldsjälar, om svensk design, om driftiga kvinnor, om Qoola Qvinnor, om SMiD... om pilotjobb i Sverige till min pojkvän;)

Hon peppade mig att kämpa vidare, slåss för mina drömmar, inte ge upp och kanske hitta nya vägar att nå mina mål...

Tack Siv för en peppande pratstund!

PS: Hon fick mig även att minnas idéen om att dela lokalen med en annan designer. Det är ju synd att butiken är stängd halva veckan. Så om du finns där ute? Hör av dig;)

1 kommentar:

Sofia Stahl sa...

Vad roligt att ni har träffats!