26 aug. 2010

SMiDs Butik - Öppen: Tors- Lör...



Jag fixade nya öppetskyltar häromdagen (i illustrator) och tänkte även lägga upp den här bilden i högerspalten här bredvid så ingen missar de nya öppettiderna...

Nu är det sista dagarna på REAN sen åker sommar ut och hösten in...
Jag ser verkligen fram emot att få ändra om och fixa lite höstmysigt i butiken...

Så kom igen!
SMiD väskor för 500:-/st
30% på SMiDs egendesignade klädkollektion...
30% på alla bikinisar!
Med mera...


Tänk att augustimånad snart är slut...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tillhör dem som inte har något emot att butiker endast är öppna enstaka dagar i veckan. Som kund planerar du när du kan besöka. Vi har en liknande butik i Vinslöv (Hedbergshuset) som har öppet ons-lör och det fungerar (tycker jag).

Jag tror att de som är intresserade av att handla anpassar sig, så förhoppningsvis får du mer koncentrerat de dagar du har öppet.

MVH
Helena D (som hittat dig via E och lilla O´s blogg)

Bella sa...

@Helena: Jag hoppas på detta!!! Time will tell...
Va kul att du hittat hit;)