4 aug. 2010

Tillbaka i butiken...

Så sitter jag här igen, i min lilla butik;)

Jag har nog aldrig mått så bra, varit så lugn och sovit så mycket som de senaste veckorna... En perfekt stressfri kravlös semester;)

Sol, bad, strandpromenader, böcker, god mat, siesta, båtutflykter, strandbarer, tapas, fruktdrinkar, grillat, varma nätter, lugn o ro + frivillig städ o röjning bland alla mina saker;)
Familj, vänner o min älskling...

Idag har jag städat i butiken, tvättat ett par riktigt skitiga skyltfönster, organiserat om lite och dragit igång smygREA igen...

Jag bestämt att ha REA till sista augusti så SKYNDA O FYNDA!!!
VÄLKOMNA!

PS: NYA ÖPPETTIDER!!! Fr.o.m nu kommer SMiDs Butik & Ateljé vara öppen TORS - FRE kl: 12-18 och LÖR kl: 11-15...
På måndag börjar jag jobba heltid mån-ons + förmiddagar tors-fre på inrednings - o arkitektkontoret ;)))

3 kommentarer:

Petra H sa...

Vad härligt det låter! Som en helt perfekt semester! Jag är så glad över de 3-4 dagar vi kommer att ha på kusten innan det blir Aragón och spanska svärmor som vanligt ;-)
Här i Bryssel känns det som sommaren är över, grått och ösregn men det är väl ganska mysigt det också :D
Hoppas att du får en lyckad reamånad!

Jenny sa...

Väkommen tillbaka! Det är samma här, tillbaka efter semester. Kom som längst till Stockholm, men det var inte fy skam det heller ;). Vi får ses snart. Kram! /J

Bella sa...

@Petra: Tack!;) Njut av semestern du me...

@Jenny: Tack!!!;) Yes, vi får ordna ett peppar-möte...